donderdag 19 februari 2009

carnaval

vandaag is het bij sam in de creche carnaval!en zoals ik gedacht had wilde hij zen tijgerkostuum niet aandoen!die hij trouwens zelf heeft gekozen!hopelijk wilt hij het toch nog aandoen,die kinderbegeleidsters die weten wel hoe ze dat moeten aanpakken zekers???
om 16u mogen de ouders ook komen om foto's te trekken enz...
weeral scrapfoto's bij!en hopelijk fotos met zen tijgerpakje!
ik had me deze week voorgenomen om elke avond een beetje te scrappen of kaartjes te maken,maar daar is spijtig genoeg niets van in huis gekomen tot hiertoe.fenna is weeral ziek en gisteren ben ik vroeg men bed in gekropen(gelijk met de kindjes) want ik had weer enorme rugpijn!vandaag gaat het precies een kleine beetje beter maar ik voel toch dat er iets niet juist zit.misschien toch maar eens naar de dokter gaan?

ik heb onlangs de nieuwe magnolia paascollectie gezien oh wat zijn ze weer superlief!!!!ik krijg de kriebels om ze te kopen!ze zijn dan ook zo schattig!de stempels zijn dan ook zo verslavend vind ik.

hopelijk kan ik straks toch nog een beetje scrappen of een kaartje maken.en als ik fotos heb van het carnavalfeestje dan plaats ik hier een paar.zodat jullie kunnen meegenieten.

tot gauw xxxx

Geen opmerkingen: