dinsdag 21 april 2009

dinsdag 21 april

vandaag was het terug werkendag na een weekje vakantie!het deed enorm pijn vanmorgen!
en voor ons sammeke ook!ik kreeg hem met geen stokken uit bed met als resultaat dat hij enorm lastig was,dus gaat ie vanavond toch vroeger naar zijn bed hoor!vanavond gaan we weer naar ons huisje werken!we hebben gisterenavond al plintjes gaan zetten en vanavond gaan we aan de badkamer verder werken.ze hebben gisteren ook onze keuken afgewerkt!ze is prachtig gewoon!al zeg ik het zelf!ik zal later hier fotos posten.en van men toekomstige knutselkamer zal ik ook fotos posten.ben nu nog op men werk.ik hoop dat ik deze week ergens een gaatje vind om te knutselen want ik moet nog een layout afwerken voor het forum en een kaartje maken.we hebben het ineens zo druk met ons huisje ni te doen.maar ja kan ook niet anders he!ik wil er al volgende maand in zitten en er is nog enorm veel werk!maar nadien hebben we eens zoveel plezier.
zo dames dat was het weer voor vandaag.en later volgen er fotos vant huisje!dus kom nog eens een kijkje nemen he!

tot gauw xxxx

Geen opmerkingen: