woensdag 29 april 2009

hello

vandaag is het weer een rustige dag opt werk geweest, nog eventjes en ik mag naar huis!joepie.
ik hbe gisterenavond een kaartje gemaakt voor fenna haar eerste verjaardag het zijn haar uitnodigingen.ik zal hier later een fotoke plaatsen.hopelijk kan ik vanavond weer aan knutselen want heb er wel zin in en aangezien het toch voetbal vanavond is op tv zal manlief er zekers geen bezwaar tegen hebben!hihi.....

deze week zijn ze deuren aant plaatsen in ons huisje!beetje bij beetje lukt het ons wel om af te werken!
alleen loopt de badkamer een achterstand dat betegelen dat blijft precies maar duren!
normaal gezien gaan ze dit weekend de trap schilderen en dan mogen we er een week niet op snif snif weeral ni veel boven kunnen doen dan!
ik hoop zo hard dat het allemaal op tijd af is want ik begin het toch echt beu te worden bij mijn schoonouders hoor!en hoe dichter het komt hoe meer ik er naar verlang!en soms word ik er totaal gek van.hihi....

zo ik ga het hier even bijlaten en ik zal zien dat ik vanavond men kaartje kan showen hier!hihi....

groetjes kelly xxx

1 opmerking:

Kelly zei

Dag naamgenootje!
Wat leuk dat je mijn blog volgt. Jij maakt ook super mooie dingen zie ik! En een echte Magnoliafan zo te zien, altijd leuk. groetjes