dinsdag 6 oktober 2009

hallo

wat is er weeral een drukke periode achter de rug!ik heb me opgegeven voor een aantal swaps op twee forums.zo moet ik vijf kaartjes maken,maakt niet uit de welke.en dan doe ik mee met de halloween en kerstswap.dus dat word kaarten maken!heb al wat afdrukjes gekleurd en vanavond ga ik men vijf gewone kaartjes proberen te maken!ik hoop dat ik ze vanavond allemaal af krijg!men kleine meid is ook weeral ziek.ze heeft een maag en darm onsteking.dus is ze bij mijn schoonmoeder tot woensdag.ik mis ze zo ontzettend hard maar ja ik kan niet anders want ik moet werken.het is helemaal anders nu er maar één kind in huis is.het is vele rustiger.toch raar dat dat zo'n groot verschil kan zijn!
dus vanavond ga ik zekers kaartjes maken!nu het in huis vele rustiger is!

ik heb ook samen met een vriendin afgesproken om 24 oktober bij me thuis een scrapdag te doen.want we geraken maar niet aan het scrappen omdat het zoveel tijd in beslag neemt en dan heb ik 's avonds meer de neiging om een kaartje te maken dat gaat vele vlugger dan een layout!aangezien ik graag alles afwerk!dus gaan we er een leuk dagje van maken om nog eens wat layouts te kunnen maken!maar kaartjes zullen er ook wel gemaakt worden!ik kijk er echt naar uit!

1 opmerking:

Wendy zei

Hopelijk wordt je kleine meid vlug beter hoor!!