maandag 4 januari 2010






hier zijn nog wat kaartjes die ik onlangs heb gemaakt.ik vind ze alle vier super!al zeg ik het zelf!hihi....
momenteel ben ik bezig met men boekje voor scrap je slank.dit is een boekje waar ik mijn verhaal doe over men afslankingsperiode en om de twee weken krijgen we op het sa-forum een opdracht die we moeten uitvoeren in ons boekje.ik zal zien dat ik vanavond men boekje hier nog kan tonen.het is bijna klaar nog een klein beetje afwerken.de eerste dag van het afslanken is alleszins al heel goed gelukt vind ik.ni veel gesnoept en veel water gedronken!woensdag ga ik naar de weight watchers om te horen hoe het nieuwe systeem in elkaar zit.ben eens benieuwd!nog een prettige avond verder!groetjes xxx

2 opmerkingen:

Ilonka zei

Wat een prachtige kaartjes ze zijn stuk voor stuk prachtig.

Groetjes Ilonka

simone zei

het zijn inderdaad hele mooie kaartjes, trouwens je SJSboek ziet er ook leuk uit
groetjes Simone