woensdag 21 april 2010

drie kaartjes

hoi hoi,

ik ben weer aardig op dreef!heb maandagmiddag toen men kleine meid sliep nog wat kaartjes gemaakt!ik heb me onlangs de copics aangeschaft.tja ik kon het gewoon niet meer weerstaan!ik moest en ik zou ze hebben!dus ben gelijk aant shoppen gegaan hier in wijnegem shopping center in pipoos.en heb me een heel deel copics aangeschaft!en ik heb ze dus gelijk uitgeprobeerd!en ik moet zeggen ik vind ze geweldig!!!alleen moet ik nog heel veel oefenen voor de schaduwen enz...dat heb ik nog niet uitgeprobeerd maar binnenkort ga ik me daar eens mee bezig houden.eerst wil ik de copics een beetje gewoon worden!vanavond komt een vriendin van me om samen nog wat kaartjes te maken!heb net tijdens men middagpauze men afdrukjes al ingekleurd.toch gemakkelijk hoor als je zo een uur pauze hebt!kan ik me lekker een beetje ontspannen!nu genoeg gepraat, hier is het resultaat van men drie kaartjes die ik maandag heb gemaakt:




5 opmerkingen:

Marijke zei

heel mooie kaartjes Kelly
knap met die copics ingekleurd!

creationsncraftsbyarina zei

mooi kaartjes zijn dit geworden
ik ben zelf ook helemaal wild van magnolia stempels, vindt ze zo schattig.
ik zal je blog even in mijn sidebar zetten, kan ik altijd zien als je weer iets nieuws hebt gemaakt.

groetjes arina

Ilse zei

Je kaartjes zijn super lief Kelly !
Liefs,

Anoniem zei

Heel leuke kaartjes heb je gemaakt, de magnolia's zijn toch zo lief hé.
Ik heb juist ook nieuwe copics gekocht, bij Nadia van Marianne Design. De actie loopt nog tot morgen 36 copics voor 115 euro en dan gaat er nog eens 10% af.
Dat kon ik echt niet laten liggen.
groetjes
Christa

Anoniem zei

Wat een leuke kaartjes Kelly! Nog bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog. Tja...hoe ik dat doe met schaduw en Copic Markers...vooral een bijpassende donkere kleur erbij zoeken en even op een oefenblaadje kijken of ze goed samen mengen en dan vooral heel veel oefenen. Hoe meer je het doet, hoe beter het gaat ;)
Groetjes, Sandra