donderdag 25 november 2010

scrapdagje deel 2

hier zijn de volgende drie die ik afgelopen zaterdag heb gemaakt!en sinds maandag heb ik er weer zes bij gemaakt.ik ben echt op dreef met de kerstkaartjes.ik weet niet wat het is maar het is precies een microbe die me te pakken heeft!de kerstkaartenmicrobe!;-))))))

maar het is dan ook het weer er voor!als ik hier naar buiten kijkt dan vallen de eerste sneeuwvlokken!ik zal maar voor alle zekerheid vanavond een sneeuwschup gaan halen en misschien wel een slee voor de kids!het zal nu wel nog niet zo hevig gaan sneeuwen en hij zal nog ni blijven liggen, maar dan zijn we toch beter voorbereid dan vorig jaar!en dan kunnen de kids misschien eens eindelijk met de slee gaan spelen in de sneeuw!oh dat zouden weer superleuke foto's zijn om te scrappen!kijk er al naaruit!zolang het maar niet zo hevig sneeuwt als ik moet gaan werken!

zal hier straks nog wat sfeerfoto's van de scrapdag plaatsen!

nog een fijne dag voor iedereen.



3 opmerkingen:

Jolara zei

wat n plaatjes ! GR Joyce

Anoniem zei

Wahw je gaat ertegen zeg. 3 kaartjes in één keer, hou die kerstmicrobe nog maar even vast, dan gaat het vlug vooruit.
Grtjes
Christa

Heidie zei

mooie kaarten heb je gemaakt.

groetjes Heidie