woensdag 5 januari 2011

Beste wensen

Eerst en vooral iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!en dat jullie een fantastisch scrapjaar tegemoet gaan!met heel veel inspiratie en werkjes.

zelf heb ik de laatste maand niet veel meer kunnen doen, december is dan ook zo'n ontzettend drukke maand!pff....
maar we zijn er weer doorgeraakt en we hebben weer een nieuwe start!

ik ben gisterenavond begonnen aan men knutselkamer om ze een beetje te verbouwen!ik was een beetje uitgekeken op de opstelling hoe ze was.ik ga ze dus een beetje veranderen(wat kasten verzetten en werktafel enz...)ik hou er eigenlijk van om af en toe de meubels eens op een ander manier te zetten.soms tot grote frustratie van men man maar ja se zo zit ik nu eenmaal in elkaar!hihi....
dus vanavond ga ik weer aan de slag want ik wil ze zo vlug mogelijk terug op orde hebben zodat ik terug aan de scrap kan want ik heb heel wat kaartjes te maken, ik heb me ingeschreven op twee forums voor de verjaardagslijst en ook nog eens voor een valentijnsswap, paasswap en zomerswap dus jaja ik ga een drukscrapjaar tegemoet!en ik heb ook nog eens de kriebel om scraplayouts te maken!dus ik hoop dat er dit jaar heel veel voetbal op tv is zodat ik veel kan scrappen!hihi....

binnenkort ben ik op maandag helemaal alleen thuis want mijn kleine meid gaat vanaf volgende week naar school!ohhh spannend!maar ik ben er zekers van dat ze het supergoed gaat doen, maar de juf zal haar handen er wel aan vol hebben!ze worden toch zo ontzettend snel groot!ik kan het gewoon niet geloven dat ze volgende week al naart school gaat, maar aan de ene kant ben ik wel blij voor haar want het is echt nodig, ze is er volledig klaar voor!
ik ben echt ontzettend trots op mijn kids!ze kunnen af en toe wel eens de duvel zijn maar het zijn toch wel superkids en ik hou ontzettend veel van hen!zij zijn mijn nr1 voor altijd!

nog een fijne dag voor iedereen!

Geen opmerkingen: