donderdag 21 januari 2010

enkele kaartjes

zo we zijn deze week weer lekker aan de slag gegaan met kaartjes maken.maandag is men nichtje komen knutselen en dan heb ik de onderste twee gemaakt en gisterenavond heb ik nog de bovenste gemaakt.normaal gezien was het bovenste kaartje bedoeld voor een goei vriendin van me die nu in jamaica zit en die ik ontzettend hard mis.ze heeft er iemand leren kennen en ben een beetje bang dat ze voorgoed naar ginder vertrekt.maar uiteindelijk is het een verjaardagskaartje geworden.dus zal ik nog wel een ander kaartje voor haar maken.nog een fijne dag iedereen!groetjes kelly



2 opmerkingen:

Unknown zei

Altijd fijn een talent in de familie te hebben, lieverd echt héél mooi.

Tittie zei

Hey mie, was juist nog eens aan't lezen op je blog.. Heb je ook gemist toen ik in Jamaica zat zenne. Maar zoals je weet, of ik nu in Jamaica, in België of ergens anders zit, friends for life!! En we weten wat we aan elkaar hebben hé! Btw.. mooie kaartjes weeral!! Dikke zoen van de Tittie ;-)