zaterdag 23 januari 2010

heaven sent






ik kreeg daar net de kriebel om nog eens een layout te maken en de kids sliepen toch dus heb ik me eraan gewaagd!ik moet zeggen het is wel lang geleden dat ik er nog eentje heb gemaakt ik denk een zestal maanden!ik was het even beu en had alleen maar oog om kaartjes te maken.maar nu begint de kriebel toch stillekes aan terug te komen en ik heb nog zoveel fotos liggen die nog gescrapt moeten worden!al zeg ik het zelf ik vind de layout echt geweldig!ik vind hem zelf echt prachtig.de kleine meid op de foto is men dochtertje fenna toen ze twee maand oud was en ondertussen is ze al bijna 20 maanden.wat gaat de tijd toch snel, voor je het weet zijn ze groot!ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend toe en nog veel scrapplezier!
groetjes kelly

Geen opmerkingen: