vrijdag 26 maart 2010

kaartje for someone special





ik heb heel de voormiddag aan één kaartje geknutselt!maar nu is het eindelijk af en ben er enorm trots op ook!ik heb dit kaartje gemaakt voor een heel goei vriendin van me!zij is er steeds voor mij wanneer ik haar nodig heb!binnenkort stap ik in het huwelijksbootje en dankzij haar kan ik volop genieten van de voorbereidingen!want het is namelijk zo ik ben mijn mama 4,5 jaar terug plotseling verloren aan een hersenbloeding!dit was een enorme klap voor me en nu nog steeds want ik heb het nog steeds niet verwerkt.en een mama is toch wel heel belangrijk bij je huwelijk.ze kiest mee je kleed enz....en men vriendin heeft zo'n beetje die taak op haar genomen en ik ben haar daar zo enorm dankbaar voor dat ik dit klein presentje heb gemaakt en heb er ook nog een ring aan toegevoegd die ze zo graag wilde!ik weet normaal geef je een vriendin misschien geen ring maar ze wilde hem zo graag dat ik hem echt ni kon laten liggen!ik hoop dat ze het super vind!

3 opmerkingen:

Marijke zei

heel mooi gemaakt Kelly
zo lief dat je die ring hebt gekocht voor haar, ze vindt het waarschijnlijk gewoon super dat je daar aan gedacht hebt

magnoliagirl zei

ja ze was inderdaad superblij!

Tittie zei

En of ze blij was.. ;-) Meid, je weet het, ik ben er voor je, altijd! No matter what, friends for life! Nog eens merci hé schattie.. En het kaartje is echt zo mooi.. en dan die tekst er nog bij.. Ja, had het even moeilijk! Daarmee dat ik het toen ni kon laten van toch nog even binnen te springen.. ;-)