woensdag 7 april 2010

te weinig tijd

oh jee wat heeft een mens toch te weinig tijd!ik heb zoveel ideeen in men hoofd die ik zo graag zou willen uitvoeren maar heb gewoon veel te weinig tijd!ik wil nog zoveel kaartjes maken en nog zoveel layouts!dit zal wel eens elke scrapper overkomen zekers?
momenteel ben ik bezig met onze misboekjes voor den trouw en er kruipt meer tijd in dan ik had gedacht eigenlijk!gelukkig zijn alle teksten al gekopieerd maar de omslag van het boekje maak ik volledig zelf en natuurlijk wil ik dat het prima in orde is dus ja kruipt er veel tijd in natuurlijk!
vanavond komt de ceremoniemeester voor de verdere besprekingen!kijk er al naaruit!
maar hopelijk blijft ie ni te lang zodat ik toch nog een kaartje kan maken!hihi.....(ben precies een beetje verslaafd?haha...)
nog een fijne dag iedereen xxx

Geen opmerkingen: