woensdag 19 januari 2011

disneylayout

Oh ik heb terug de kriebel om layouts te maken!en ben daar enorm blij om, want dan kunnen eindelijk al mijn mooie foto's gescrapt worden!alleen ontbreekt me soms de tijd!maar toch is mijn voornemen om dit jaar terug wat meer layouts te maken!want de foto's blijven zich maar opstapelen en mijn papier ook!hihi...........
volgende week zaterdag heb ik alvast een dagje gepland met mijn beste maatje om samen nog eens aan de scrap te gaan.want dat is weer veel te lang geleden naar men zin!kijk er alvast naaruit!

De foto's zijn van disneyland 2010(had je alvast al wel gemerkt).Het was onze eerste keer dat we daar geweest zijn!en moet zeggen ik en de kids hebben er een fantastische tijd gehad!en men beste maatje was ook mee want manlief zag het ni zo zitten om mee te gaan.
het papier is van best creation (once upon a dream), ik vind het een supermooie collectie!en past perfect bij disneyland vind ik!
De letters zijn uitgesneden met de cricut met de cartridge van winnie the pooh.en dan nog wat versiert met bloempjes, knoopjes, plaksteentjes en een swirl.


1 opmerking:

Tittie zei

SUPER!! Was toch echt fijn hé!! Zeker vpor herhaling vatbaar!! Zowel de kleine spruiten als wij hebben er ontzettend van genoten! Dikke zoen, Tittie