donderdag 27 januari 2011

happy birthday cards

oh ja ik heb weer verjaardagskaarten gemaakt!tja ik heb me dan ook opgegeven op twee forums voor de verjaardagslijst!Binnekort begin ik aan de valentijnskaarten.Ik heb maandag mijn nieuwe stempels van de magnoliacollectie binnen gekregen, en oh wat zijn ze weeral super!
Ik heb ook al mijn stempels eens op A4 blad gestempeld en gelamineerd en daar de stempels opgekleefd.Vele handiger om op te bergen!
Heb ze ook gelijk eens allemaal geteld en jee wat verschoot ik van het aantal!Ik heb er al liefst 130!En ik ben nog niet van plan om te stoppen!
Ze zijn gewoon verslavend voor me!hihi.............





1 opmerking:

Miranda zei

Leuke kaartjes Kelly.
Ik ben ook een Magnolia fan.
Ik zag dat je volger bent geworden van mijn blog, thanks

Groetjes Miranda