vrijdag 11 februari 2011

My book 2011

Ik doe mee op de scrapotheekforum aan book of me 2011.We krijgen elke maand een opdracht die we moeten maken.de bedoeling van mijn boek is een naslagwerk voor mijn kids.Zo kunnen ze later zien hoe ik in het leven stond!De eerste opdracht was een soort voorstelling van je zelf en dit is mijn uitwerking:




dit is de bijkomende opdracht van opdracht 1. ik vond hem heel leuk om te maken!je moest een foto van je zelf scrappen en 20 woorden zoeken die bij je passen of iets wat je in 2011 wilt bereiken!dit zijn mijn woorden: afvallen, geduld, verslaafd, koppig, positiever, nee zeggen, eerlijk,praten, creatief, lief, doorzetter, energie, behulpzaam, doel bereiken, aanvaarden, kidstime, sparen, onafhankelijk, goede vriendin en just the two of us.


Geen opmerkingen: