dinsdag 1 februari 2011

love cards

Normaal gezien ging ik zaterdag knutselen met men bestje maatje maar daar is een beetje van alles tussengekomen.Mijn man kon niet meer lopen door een enorme pijn in zijn rug dus zijn we naar spoed gemoeten om te laten nazien wat er scheelde.Gelukkig is het nu vandaag al wat vele beter door de medicatie.Maar uiteindelijk heb ik toch nog een kaartje kunnen maken voor een kleine lieve meid die morgen verjaard!



Ik heb gisteren voor de eerste keer valentijnkaarten gemaakt.Ik had me opgegeven op het scrapotheekforum voor de valentijnswap.En ben dus al aan de slag gegaan, want het zal vlug valentijn zijn!



1 opmerking:

Het zonnetje in huis zei

Hallo kelly,

Wat een prachtkaarten staan hier allemaal , ook van je vorige postjes, knap!

Beterschap aan uw man.

Groetjes, Jaimie